Gebouw Houtkamp College krijgt facelift

Op 20 juli krijgen wij de sleutel overhandigd van ons nieuwe schoolgebouw. In dit gebouw zat de afgelopen jaren het Graafschap College. Maar sinds vorige week prijkt het Houtkamplogo op de gevel en in de zomervakantie gaan we het gebouw omtoveren tot een heus Houtkampgebouw.

Alle leergebieden krijgen een mooie, eigen plek en zijn straks te herkennen aan hun eigen kleur. Ieder leergebied krijgt ook een marktkraam waarin onder andere gemaakt werk van leerlingen tentoongesteld wordt. De algemene ruimtes krijgen een rustige groene kleur die zorgt voor een natuurlijke look en verbinding met de buitenwereld. Er zal ook veel hout terug te vinden zijn in het interieur.

We gaan er tijdens de zomervakantie voor zorgen dat het gebouw fris geschilderd wordt. Ook worden –waar nodig- de vloeren vervangen. En er wordt ledverlichting geïnstalleerd. Want duurzaamheid past natuurlijk ook bij het Houtkamp College. In de laatste week van augustus wordt het meubilair geleverd en geplaatst in de ruimtes.

We houden jullie tijdens de zomervakantie graag op de hoogte van de voortgang van onze werkzaamheden via ons Instagram- en Facebookaccount en kijken ernaar uit de school straks aan iedereen te laten zien!